منتدى معلم الاجيال البابا شنودة الثالث
شعر فكاهى لقداسة البابا شنودة الثالث 53552149
شعر فكاهى لقداسة البابا شنودة الثالث 53552149
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى معلم الاجيال البابا شنودة الثالثترانيم عظات ووعظات ترانيم كليب افلام دينية مسيحية اورثوذكسية معلم الاجيال

مجلة منتدى معلم الأجيالالرئيسيةالبوابةchatradioأحدث الصورالتسجيلللاشتراك معنادخول

شعر فكاهى لقداسة البابا شنودة الثالث

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
maro12
تلميذ جديد
تلميذ جديد
maro12

الشفيع : البابا كيرلس

شعر فكاهى لقداسة البابا شنودة الثالث Empty
مُساهمةموضوع: شعر فكاهى لقداسة البابا شنودة الثالث   شعر فكاهى لقداسة البابا شنودة الثالث I_icon_minitimeالسبت فبراير 28, 2009 3:06 pm

* ياما نفسى شهر واحد بس مش عايزه يزيد يعملونى فيه غميد او حتى نائب للعميد * كنت اعمل للسكاشن كلها ترتيب جديد كنت اخلى الشخص يتخرج تقول زى الحديد *كنت امشى الشخص منكم ع العجين ميلخبطوش كنت الغى قسم الجغرافيا و مش نا قصين مضايقة *موتنا من كتر المذاكرة ومش لاقيين ذاكرتنا فايقة من غير الجغرافياتبقى دراسة الكلية رايقة * مش ظريف الاقتراح ده يخليكم ماتسقطوش بس انا يا خسارة عايش وسط ناس مايعبروش * لو كانوا يعرفوا مقدارى كانوا ما يسيبونيش يعنى لو ماكنتش اعرف المناخ ده استوائى ابقى جاهل * يعنى لو ماكنتش اعرف بيليزوى و كيتيزوى و ميليزوى ابقى جاهل * ده كلام فارغ صحيح ده مقرر مش مريح دى مضايقة دى سماجة بس لما ابقى عميد *و الامل ده مش بعيد هابقى الغى كل حاجة
ربنا موجود
معلم
معلم
ربنا موجود

الشفيع : مارجرجس

شعر فكاهى لقداسة البابا شنودة الثالث Empty
مُساهمةموضوع: رد: شعر فكاهى لقداسة البابا شنودة الثالث   شعر فكاهى لقداسة البابا شنودة الثالث I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 24, 2009 9:35 am

شكرا على هذا الموضوع الرأع

شعر فكاهى لقداسة البابا شنودة الثالث
صفحة 1 من اصل 1